Menyknapp

Erik på Sportshopen

Digital försäljning är framtidens försäljning. Möjligheter att växa och bli stora är oändligt mycket större online.

Jag medverkar i ledningsgruppen för att bidra med min operativa försäljningserfarenhet.

Sportshopen är Västsveriges största sportkedja, med 15 butiker och en av Sveriges snabbast växande e-handel. Vårt utbud består av de största varumärkena på marknaden blandat med våra egna varumärken, däribland Swedemount, som växt otroligt mycket senaste åren och som nu är officiell klädsponsor till det svenska skidskyttelandslaget. Våra kunder är privatpersoner inom Europa, där Sverige och Norge är de största marknaderna.

Varför behövs utbildningen Digital Store Manager?

Digital försäljning är framtidens försäljning. Möjligheter att växa och bli stora är oändligt mycket större online. Ett företag kan idag starta upp en sajt i Sverige och börja sälja globalt direkt, vilket gör att många företag ställt om till att fokusera sina verksamheter på den digitala försäljningen.

Därmed ökar också behovet av kompetent personal inom området. Digital Store Manager är ett utmärkt exempel på utbildning som förbereder och skapar framtida stjärnor inom e-handel.

Läs mer om YH-utbildningen Digital Store manager här

Ledningsgruppen för Digital store manager

test

Erik Jonsson, E-Business Coordinator på Sportshopen

Publicerad:

Publicerad: